mistrzostwa świata w myciu rąk
Zdrowie

Mistrzostwa Świata w myciu rąk

Mistrzostwa Świata w myciu rąk – kampania edukacyjna

mistrzostwa świata w myciu rąk

Z początkiem września startuje ogólnopolska kampania Mistrzostwa Świata w myciu rąk organizowana przez firmę Higma Service w partnerstwie z marką Tork. Jej zadaniem jest uświadamianie dzieciom w wieku przedszkolnym, jak ważna jest higiena mycia rąk. Ambasadorem akcji został Kazimierz Mazur – aktor filmowy i teatralny, tata, dla którego zdrowie dzieci nie jest obojętne. Patronatem honorowym objęli ją: Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych, Polskie Stowarzyszenie Pielęgniarek Epidemiologicznych oraz Fundacja Lubimy Działać, a medialnym TVP2 i portal Kampanie Społeczne.

mistrzostwa świata w myciu rąk

Oficjalna inauguracja kampanii rozpocznie się 14 września 2018 roku w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Boguszycach. To właśnie tam Ambasador kampanii, Kazimierz Mazur, poprowadzi z przedszkolakami zajęcia na temat mycia rąk.

„Bardzo cieszę się na spotkanie z dziećmi i już opracowuję w głowie plan, by jak najbardziej wciągnąć je w mycie rąk. Mam nadzieję, że po tych zajęciach każdy maluch będzie wiedział, jak poprawnie umyć ręce i dlaczego to jest takie ważne” – mówi Kazimierz Mazur.

„Higiena wśród dzieci to poważny problem. Sami dorośli często nie wiedzą, jak poprawnie myć ręce, więc nie przekazują tej wiedzy maluchom. Większość z nich poświęca zaledwie kilka sekund na mycie rąk, a później ich nie wyciera. A przecież na wilgotnych rękach rozwija się jeszcze więcej bakterii! Jestem tatą i wiem, że dbałość o higienę trzeba rozwijać już od najmłodszych lat. Dobrze umyte dłonie to przecież ochrona przed wieloma chorobami. Cieszę się, że mogę wesprzeć właśnie tę kampanię” – dodaje Ambasador kampanii.

Na potrzeby kampanii stworzono stronę internetową Akademia Czystości (www.akademiaczystosci.pl), na której nauczyciele i rodzice dzieci w wieku przedszkolnym znajdą Niezbędnik Mistrza, a w nim zbiór materiałów, które będą przydatne w prowadzeniu zajęć dla dzieci na temat mycia rąk. W Niezbędniku znajdują się między innymi prezentacja multimedialna, w której postaci kampanii tłumaczą, dlaczego mycie rąk jest ważne oraz tablica z obrazkową instrukcją mycia rąk, którą można wydrukować i powiesić w łazience.

W ramach kampanii Higma Service ogłosiła także konkurs dla przedszkoli z całej Polski. Zadanie polega na przeprowadzeniu ciekawych zajęć na temat mycia rąk.

„Chcemy w ten sposób zachęcić jak najwięcej przedszkoli do włączenia się do akcji. Przedszkola mogą korzystać z materiałów zamieszczonych w Niezbędniku Mistrza, a następie przeprowadzić na ich podstawie zajęcia. Liczy się kreatywność i jak największe zaangażowanie dzieci. Przedszkola, które przeprowadzą zajęcia, wysyłają nam krótki opis i relację za pomocą formularza na stronie internetowej kampanii. Zwycięskie przedszkole odwiedzi Kazimierz Mazur, a dodatkowo może wygrać bony na zakup środków higienicznych i dozowników” – mówi Aleksandra Węglarz, koordynatorka kampanii.

Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 19 czerwca 2019 roku. Szczegóły dostępne na stronie kampanii.

Informacje o kampanii będą stale aktualizowane na stronie kampanii (www.akademiaczystosci.pl) oraz na profilach organizatora (www.higma-service.pl, www.facebook.pl/HigmaService, www.youtube.com/HigmaService).

 

Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres:

Aleksandra Węglarz

Specjalista ds. Marketingu Higma Service

Koordynator kampanii Mistrzostwa Świata w myciu rąk

kontakt@akademiaczystosci.pl

tel. 571 293 307

 

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich używanie. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close